Koffieleut – Gewoon gezellig, gewoon bijzonder

Afgelopen woensdag hadden we alweer het 4e Koffieleutje – en het 2e van dit seizoen. Een ochtend met een heerlijk Kruizer‑gehalte, waar zo’n 22 koffiedrinkers samenkwamen voor warmte, aandacht en een goed gesprek.

Wat Koffieleut écht bijzonder maakt, zijn de mensen die hun hart erin leggen:

Mark en Esther Mul. Zij openen elke keer met liefde hun kantine voor de wijk. Niet omdat het moet, maar omdat ze het belangrijk vinden dat niemand alleen hoeft te zijn. Zeker niet de ouderen in ’t Kruis, van wie sommigen hun partner zijn verloren en voor wie zo’n ochtend een waardevol lichtpuntje is.

Het is een plek waar je mag aanschuiven zoals je bent.

Waar een kop koffie verandert in een moment van verbinding.

Waar buurtbewoners elkaar vinden, lachen, luisteren en gezien worden.

Gewoon gezellig. Gewoon menselijk. Gewoon ’t Kruis.